Jako Lubritech oferujemy naszym klientom profesjonalny serwis wózków widłowych. Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu prac serwisowych i spawalniczych przy wózkach widłowych, żurawiach i urządzeniach transportu bliskiego różnego typu. Wszystkie usługi wykonywane są w zgodzie z przepisami UDT, TDT i WDT i przez specjalistów, którzy posiadają niezbędne uprawnienia. Specjalizujemy się m.in. w wykonywaniu prac spawalniczych w kabinach, klatkach ochronnych, dachach i chassis. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami współpracy i do kontaktu z naszym zespołem.
Klatki ochronne wózka widłowego
Doświadczenie i uprawnienia
Wózki widłowe klasyfikowane są jako sprzęt podlegający dozorowi UDT, TDT lub WDT. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że każdy mały detal ma wpływ na bezpieczeństwo i wydajność ich eksploatacji. W związku z tym dokładamy wszelkich starań, aby prace serwisowe i naprawcze były kompleksowe. Specjaliści posiadają niezbędne uprawnienia, dzięki czemu wykonane prace zatwierdzane są przez UDT, TDT lub WDT, a sprzęt można wykorzystywać w działalności gospodarczej.
Serwis prowadzimy zgodnie z zatwierdzonymi przed UDT, TDT i WDT technologiami do napraw spawalniczych. W oparciu o nie wykonujemy spawalnicze prace naprawcze, które obejmują m.in.: kabiny, klatki ochronne, klatki operatorów, dachy ochronne, ramy wózków, daszki i chassisy. Z powodzeniem realizujemy zlecenia dla wymagających klientów. Zajmiemy się wybranymi elementami budowy wózków widłowych, a także żurawi, podnośników, HDS-ów, dźwigów, schodów ruchomych i innych Urządzeń Transportu Bliskiego.
Elementy konstrukcji narażone na uszkodzenia eksploatacyjne
Żurawie, wózki widłowe i inne Urządzenia Transportu Bliskiego narażone są na intensywną eksploatację. Następstwem tego mogą być uszkodzenia wybranych ich elementów. To nie tylko usterki eksploatacyjne, ale również uszkodzenia mechaniczne, które powstają wskutek uderzenia pojazdem w przeszkodę. Naprawa tego typu zniszczeń, podobnie jak podstawowe prace serwisowe, wymaga odpowiedniego przygotowania i posiadania uprawnień. Prace spawalnicze mogą być prowadzone tylko przez ekspertów, którzy posiadają uprawnienia UDT, TDT, WDT. Dotyczy to takich elementów konstrukcji pojazdów jak m.in.:
- kabina;
- dach ochronny;
- rama wózka;
- klatka ochronna;
- klatka operatora;
- daszek;
- poszycie.
Od jakości wykonanej pracy zależy bezpieczeństwo osoby obsługującej urządzenie, a także wydajność całego procesu. Posiadamy niezbędne doświadczenie w klasyfikacji awarii. Nasi eksperci sprawdzą aktualny stan techniczny urządzenia, a także zarekomendują określone prace naprawcze. Ich wdrożenie pomoże w uniknięciu poważnych usterek w przyszłości oraz zredukuje koszty eksploatacyjne.
Wymiana uszkodzonych elementów
Jako Lubritech specjalizujemy się również w wymianie kabin i klatek ochronnych. Jeżeli nasi eksperci uznają, że dane uszkodzenie nie nadaje się do naprawy lub jej wykonanie nie gwarantowałoby bezpieczeństwa użytkowania sprzętu, to zaproponują inne rozwiązanie. Posiadamy oryginalne i fabrycznie nowe kabiny i klatki ochronne oraz elementy używane. Na wszystkie dajemy gwarancję. Dzięki temu nasi klienci otrzymują gwarancję profesjonalnie wykonanej usługi oraz wydajnego i bezpiecznego użytkowania sprzętu w perspektywie wielu lat. Przeprowadzamy zarówno prace serwisowe w standardowym trybie gwarancyjnym, jak i po wypadkach i uszkodzeniach sprzętu.
Poniżej przedstawiamy kilka naszych spawalniczych napraw kabin zatwierdzonych i odebranych przez UDT.
Po zderzeniu wózka z przeszkodą została uszkodzona kabina (chassis) w wózku Linde. Naprawa spawalnicza polegała na wymianie dolnego profilu na nowy. Praca uzgodniona i odebrana przez UDT.
W tym przypadku ładunek spadł z regału i zniszczył dach. Operatorowi wózka nic się nie stało. Naprawa spawalnicza polegała na wycięciu uszkodzonego dachu i pozyskaniu sprawnego dachu z wózka „dawcy” i wspawaniu. Praca uzgodniona i odebrana przez UDT.
To uszkodzenie słupka następowało w długim przedziale czasowym. Wózek wjeżdżając między regały zahaczał stale o konstrukcję i doprowadził do wytarcia stali. Naprawa polegała na wycięciu słupka z wózka „dawcy” i wspawaniu w miejsce uszkodzonego elementu. Praca uzgodniona i odebrana przez UDT.
Tak wygląda kabina po zderzeniu dwóch dużych wózków widłowych. Do kabiny jednego z nich wjechały… widły. Operatorowi nic się nie stało. Naprawa spawalnicza polegała na wycięciu uszkodzonego słupka i wspawaniu nowego zakupionego u producenta wózka.
Praca uzgodniona i odebrana przez UDT.
Tylny słupek po zderzeniu z innym wózkiem. Wymiana uszkodzonego słupka na nowy. Praca uzgodniona i odebrana przez UDT.
Jeżeli nie ma możliwości wykonania naprawy kabiny, to wykonujemy przekładkę do nowej zakupionej w fabryce kabiny albo do używanej.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym zespołem. Zakres prac każdorazowo dostosowywany jest do potrzeb klienta i stanu technicznego jego sprzętu. We wszystkim wesprze Cię nasz specjalista. Decydując się na współpracę z naszym serwisem, możesz liczyć na terminowość i rzetelność przeprowadzonych prac.